Project Description

DEN GODE KUNDEOPLEVELSE VED LINE FRESE D. 28. SEPTEMBER KL. 16.30-20.00
Service og Værtskab i LEGO House – Den gode kundeoplevelse
Billetpris: 125,00 kr
Studerende: 62,50 kr
Såfremt der opstår problemer, når du trykker “Find billetter”. Prøv da at købe en billet gennem en anden internetbrowser. Microsoft Edge burde virke.
BESKRIVELSE
Hvad er service uden værtskab og hvad er værtskab uden verdensklasse medarbejdere? Deltag i SOL-arrangementet og bliv klogere på filosofien, som LEGO House bygger sine oplevelser på. I løbet af aftenen vil der være rum til at netværke og endda blive klogere på historien bag LEGO® klodsen, se arkitekturen i LEGO House og få en dybere indsigt i, hvordan man rent faktisk kan lære gennem leg. Team leder, Line Frese, vil tage os igennem programmet i de kreative rammer.
OBS.! Der vil være 25 pladser – Først til mølle.
Vi ser frem til at se Jer den 28. september.
PROGRAM
Program d. 28. september 2021:
16.15-16.30 Ankomst
16.30-17.00 Stage-setting og netværk med et ”twist”
17.00-18.00 Rundvisning i LEGO House
18.00-18.30 Sandwich og netværk
18.30-19.30 Service og Værtskab i LEGO House – Den gode kundeoplevelse
19.30-20.00 Netværk – Tak for i dag
STED
Ole Kirks Plads 1
7190 Billund
Danmark